Copyright © 2012-2021 CNexs最佳网络视频
梁定華 ANDY LEUNG
持续时间: 27:04
#何澤堯#池早丸#華哥心水馬嚴正聲明:未經本人同意,任何人士不得節錄本人在CNexs頻道上之任何影片及其任何部份,或使用本人姓名(梁定華 Andy Leung Ting Wah)任何不實報導或誹謗,必定採取法律行動,並送官究治。
洋人打壓華人
梁家俊運氣唔夠好同杜利萊雷神鬥未段可以反先可惜沒有好座騎?
香港马会最失敗之处就是训练不到好的骑师,以马会的財力物力,具然训练不到好骑师。点解?因为马会受薪董事官僚主义作怪,重用冗員、废才。华哥都讲得好,何泽堯好自为之,不要和这些马埸鸡走得太近,借访问为名,容易跌落桃色陣。前車可鑑,电台讲马主持人就是最好的例子。
華哥,馬埸黑暗,到現在都不能改變,你自己心知肚明,超級馬加超級騎師都可以三甲不入,馬會有冇監控,心照不宣,唔好太正人君子啦
華哥加油
梁生,比個LIKED你.
赞华哥。要改革
赌馬大部份都是假的,做馬的,梁定华為何咁激動。佢做練馬師咁耐,仲唔知?
以前,孖T谷,,就勁,呀,,騎功,一流,,拼勁十足,,现在D牌仔,,N0啦,,,以前D洋骑師,又多,又勁,,,馬佳善,高雅志,白德民,韋達,,戴勝,,馬素爾,,唐敏生,,,大把好手,,孖T谷,,都殺得起,
華哥中國文學修養好高,能引經詩書,好嘢!
華哥,不可全怪校長,騎師本身有冇上進心,有冇在骑功,走位,控制馬匹,體能上做功夫,還有最緊要的是同流合污。
正如藉民時代,香港人只知打份好工,那有機會給中國人呢!
其實最終都喺叫中國人打份工就算吧啦!想出國際都好難了。
講得對呀華歌
华哥,好嘢。
因為這个校長只為出糧
华人骑師 到咁上下就有人同佢交流 好易中招 再耐啲 就石沉大海
何澤堯,潘明輝,周俊樂,將會步鄭雨田!的後塵!
晚晚同人造人大戰..脚仔軟 點跑啊! 金鎗六十快快換人
流港不留人!
把澳洲帮滾出香港
不要俾骑师揀骑为公平起见最好用抽签法.国安天命赢,输不怨人
說得太好了
我
本地幫,大熱例釘,只食10以上賠率。 買馬由何澤堯騎,最近,例牌墮後,俾你跑第三,算好啦!騎術學校,早期已分哥排名,十幾年前,牌仔被抓集體做馬。印象尤新。馬圈無純潔。莎拉訪問牌仔,牌仔都唔敢亂講嘢,怕露餡嗎!陳華棟說得好,騎師練馬師搵的都是黑心錢,像王兆旦,老來過唔到世!練馬師被馬迷罵,總會說“我叫你死,你真係去死!” 馬圈中人,連家屬,單買披士,都豐衣足食。好賭香港人,月月被醃!
好多騎師紅咗,就會同吃飛黨做朋友。哈哈😄華哥睇開D
成個香港周街都係厚顏無恥啦
琴晚陳嘉熙又一力作,跌鞭就搶楊明綸條鞭,搶唔到再出如來神掌拍隻馬,而家學校教雜耍定教賽馬?
無貨賣公式化,無進步無新意就好快立足唔到~馬圈好馬迷好都係好現實,贏到錢咪威水,經常輸的話响背後祖宗山墳都比馬迷叫埋出黎飲茶。
蔡明紹也並非如你所講那么好,你推薦那隻天天精彩,真係跑得好肉酸,我亦明白,人在江湖,有时是身不由己,圈子对赛果有安排,並非你想点就想点。
very good sharing from you I totally agree with you 梁師傅! 但現在香港就是廢物當道,例如: 護士當局長指揮醫生……
雖然天天精彩不在名次內,但我都當你講過既馬當你係中左 一隻w馬一對串Q馬你是有講的
何泽尧,骑四只热门影都冇,,, 正仆街,边有好人,,, 佢理得你死呀,,,
华哥,不要可怜,所有骑师,,, 没一个骑师系《好润》, 有利益时,就乜都会出买,,,
支持梁大師,身為中国人一定要支持自己,打倒一切八国联军西方列强的專利。真奇怪及方唐之極 ! 教羽毛球運動員為何做了教騎馬校長 ? 造馬集團操空一切,想边隻去就边集去,正常。
華哥,赞同你的見解、特別那位陳xx早应炒魷、厚顏無耻、係到呃飯食😤😤
薛順強贏翠楓,我都有買中,騎功不俗。
含撚校長。馬都吾識騎。點做校長呀?吾通係應嘉柏條菜。
佩服,张口一句诗经
陳念慈馬會校長是教導見習騎師的品行和馬會規舉,她不懂騎馬,見習生是到澳洲或紐西蘭習騎。騎功的成績靠學員的資質和領悟,非如你所講般,請靠譜以正視聽。此外,高手騎師一般所策騎的實力馬,由馬主或練馬師安排禮聘。見習騎師衹是執死雞。不能雙題並論.閣下主觀太強.無奈這是你的一言堂.自圓其說,講乜都得。
華哥。今時今時香港D後生仔有幾多會捱世界,咁辛苦做骑師根本冇可能。
華哥將何澤堯明顯造馬抽出嚟將受薪董事嘅監管置以劣評我過人的意見董事有無遂場遂個騎師的騎法去研究我有疑問咁就速成班騎師放胆亂嚟損害公眾馬迷嘅利益 好嘢華哥英明
梁生講野有膽識 開始喜歡你的頻道 果然老而彌堅
老婆大肚呀!救命!
華哥, 你又唔好將個政治口號講到咁高啦! 如果馬場係全部中國人打骰 我夠膽同你講, 一定聞名天下 !係做馬做到聞名天下…… 仲會有大彩池呀?? 鬼同你到咩??? 啲大陸佬都未必呃到呀!你睇澳門馬会咪人板囉
人才???哈哈哈,全部益自己友,全部練馬師 有你冇你, 安排咗自己啲仔女入馬房做先! 霸頭位擔凳仔,進步???收皮
公道嗰句,唔關校長事嘅!強如 蘇銘倫嚟,一樣可以無運行,點解吖??? 除非你騎一隻超級馬 否則成場馬的上下左右 ,都不是你的團隊, 仲要針對你的時候 你想贏?? 收皮啦!再講黑暗, 不嬲都黑暗㗎喇 係華哥你瀟灑姐, 你冇捧到你自己個仔做練馬師, 而家個個人都好似 將馬會變成善堂 將自己嘅下一代, 變成馬會一份子,又點会唔更黑暗吖,入面多个派系搵食!你 何澤堯 咪就係得一隻超級馬 金鎗六十, 無派系 ,冇其他人幫你 ,冇其他人撐你, 又唔肯分人哋游水, 又唔肯派片, 當然死硬喇!
华哥您好!支持您!
個人覺得双黄至今還未能開齊,最關鍵係他們的騎馬基本功修為,如出閘,走位控制,甚至末段發揮,祇是單靠一味快放而去跟當今專業外地騎師比拼而勝出,根本係零機會!為何許多馬主會採用莫雷拉或其它外藉高手去
現在的見習生亦不知進取、等運到
華將實在不齊
依一排何澤饒好似被人灌醉左咁。可能佢自己都唔知自己做緊乜
一針見血👍👍
方嘉栢去馬,臨入閘一定會落飛!如回飛必釘!
外行人,領導內行人!
呢啲牌仔,月入都唔知有冇三萬銀!
華哥,如果你做校長,你會點做?
問下馬會点解搵個吾識騎馬既人做校長,好好笑又慌繆.吾識字去教書
有三點想更正你同埋為有關人士平反下 1.騎術學校校長係男人女人冇乜關係、而且唔係佢落手去教,佢只係處理行政事務。 2.騎師同練馬師一定會有高低潮、如果你淨係用過去四個賽日去比較係有欠公允
華哥講得啱,點會俾個羽毛球手來做見習生校長,有冇攪錯!😠
,聽日買何澤堯冇死喇
鄭昌達,和簡慧榆墮馬死後,馬會見習生就實行少產政策,要在外國騎二三年,才可回流,蔣嘉祺回流後墮了二次馬,大難不死,佢唔玩騎師是明智,佢手力不足,遲早再 出事。
华哥冇錯.亞堯好快玩完.一朝得志.不知進取
何澤堯好古惑
骑士都系鬼!!红了就有人叫他拉马的
談論大快人心,一言擊中
全华将win都差不多不够雷神一个人,,怎样好!!华将
講真 其實何澤堯如果不是有金槍六十帶起人氣 以他的騎功算是平凡之輩
二場泥地1800,增程內檔,慢步速,哽係著數啦。
何澤堯啲馬,隻隻跑3段,唔慢都難啦。
大口堯想食莎拉
何澤堯衰过澳洲幫老千骑師.
何澤堯贏金鎗六十收夠籌啦,仲同馬迷,一定唔會囉😤😤😤😤😤
支持
外行管內行+九唔搭八+官僚體制=死症!
支持梁定華💪🏻💪🏻💪🏻 撐你愛國👍🏻👍🏻👍🏻
好! 華哥,完全同意,百分百支持!
呢幾年點解全無好見習生出現, 首先馬會學校教導方法, 祇要完成基本學課, 能騎上馬背奔馳就送出外地, 交予他人實習訓練, 相信多為鄉鎮馬場, 但馬會有否專人前往監察技藝進度, 可達香港競賽水準?? 再者, 感嘆現今少年人家景富足, 未經吃苦環境, 心頭高, 有不如意情況, 祇知怨懟, 少有自己檢討改進, 到最後淪為騎馬人, 或退出馬圈.
👍👍👍
公道在人心
制裁澳洲鬼就乜都惦!
賭咁多年未試過馬匹質素這麼差,你看今年國際賽同埋打比就知!, 咁多年也未見過咁差的一季的見習生, 以前年代的巨星見習生,..... 告東尼劉同安謝展鵠葉楚航林嘉诚賴維銘余建雄余建成錢建明. 只可懷緬..唉!
12:41
Scarlett莎拉
意见 68K
24:46
意见 27K
2:22:20
蘋果動新聞 HK Apple Daily
意见 137K
2:2:21
中天新聞
意见 214K
4:21
Trinity Optima Production
意见 13M
2:26
Chelsea Football Club
意见 1.7M
34:34
意见 25K
36:26
伯樂與草蜢
20:23
意见 852K
52:08
RTHK 香港電台
意见 508K
32:51
贏跑賽馬台
意见 72K
35:05
馬場大小學
意见 33K
33:57
意见 13K
24:27
杨风時評
意见 109K
11:07
意见 101K
30:56
Ronnie 147
意见 82K
3:31
fantagio 판타지오
意见 18M
25:15
Hi A Day
意见 419K
4:11
ATTA MUSIC
意见 12M
4:32
MNCTV Official
意见 9M
11:25
JUST娛樂
意见 251K
2:17
Marvel Entertainment
意见 15M
3:49
HYBE LABELS
意见 77M
评论
orange
洋人打壓華人
22 小时 前Shing Fai Lam
梁家俊運氣唔夠好同杜利萊雷神鬥未段可以反先可惜沒有好座騎?
天 前yak chan
香港马会最失敗之处就是训练不到好的骑师,以马会的財力物力,具然训练不到好骑师。点解?因为马会受薪董事官僚主义作怪,重用冗員、废才。华哥都讲得好,何泽堯好自为之,不要和这些马埸鸡走得太近,借访问为名,容易跌落桃色陣。前車可鑑,电台讲马主持人就是最好的例子。
天 前Lam Chi
華哥,馬埸黑暗,到現在都不能改變,你自己心知肚明,超級馬加超級騎師都可以三甲不入,馬會有冇監控,心照不宣,唔好太正人君子啦
5 天 前Leung Ming Chan
華哥加油
6 天 前簡家輝簡家輝
梁生,比個LIKED你.
7 天 前Bfkannmk Dsofd
赞华哥。要改革
7 天 前Kingman Mok
赌馬大部份都是假的,做馬的,梁定华為何咁激動。佢做練馬師咁耐,仲唔知?
7 天 前Peter Tse
以前,孖T谷,,就勁,呀,,騎功,一流,,拼勁十足,,现在D牌仔,,N0啦,,,以前D洋骑師,又多,又勁,,,馬佳善,高雅志,白德民,韋達,,戴勝,,馬素爾,,唐敏生,,,大把好手,,孖T谷,,都殺得起,
8 天 前Chun Ho Kwok
華哥中國文學修養好高,能引經詩書,好嘢!
8 天 前Alan Chan
華哥,不可全怪校長,騎師本身有冇上進心,有冇在骑功,走位,控制馬匹,體能上做功夫,還有最緊要的是同流合污。
8 天 前Pokwong Wong
正如藉民時代,香港人只知打份好工,那有機會給中國人呢!
9 天 前Pokwong Wong
其實最終都喺叫中國人打份工就算吧啦!想出國際都好難了。
9 天 前Pokwong Wong
講得對呀華歌
9 天 前方便老人
华哥,好嘢。
10 天 前Hunghing Chan
因為這个校長只為出糧
10 天 前Chan Fai
华人骑師 到咁上下就有人同佢交流 好易中招 再耐啲 就石沉大海
11 天 前Kent Tang
何澤堯,潘明輝,周俊樂,將會步鄭雨田!的後塵!
11 天 前fai fai
晚晚同人造人大戰..脚仔軟 點跑啊! 金鎗六十快快換人
11 天 前Simon Tsasng
流港不留人!
11 天 前正電腦電腦
把澳洲帮滾出香港
11 天 前Yuen Leung Tsang
不要俾骑师揀骑为公平起见最好用抽签法.国安天命赢,输不怨人
11 天 前kk Lau
說得太好了
12 天 前Bell But
我
12 天 前Annie Thin
本地幫,大熱例釘,只食10以上賠率。 買馬由何澤堯騎,最近,例牌墮後,俾你跑第三,算好啦!騎術學校,早期已分哥排名,十幾年前,牌仔被抓集體做馬。印象尤新。馬圈無純潔。莎拉訪問牌仔,牌仔都唔敢亂講嘢,怕露餡嗎!陳華棟說得好,騎師練馬師搵的都是黑心錢,像王兆旦,老來過唔到世!練馬師被馬迷罵,總會說“我叫你死,你真係去死!” 馬圈中人,連家屬,單買披士,都豐衣足食。好賭香港人,月月被醃!
12 天 前John Chan
好多騎師紅咗,就會同吃飛黨做朋友。哈哈😄華哥睇開D
12 天 前Lee Man Wao
成個香港周街都係厚顏無恥啦
12 天 前唔知呀
琴晚陳嘉熙又一力作,跌鞭就搶楊明綸條鞭,搶唔到再出如來神掌拍隻馬,而家學校教雜耍定教賽馬?
12 天 前Peter Lau
無貨賣公式化,無進步無新意就好快立足唔到~馬圈好馬迷好都係好現實,贏到錢咪威水,經常輸的話响背後祖宗山墳都比馬迷叫埋出黎飲茶。
12 天 前Max2 Redmi
蔡明紹也並非如你所講那么好,你推薦那隻天天精彩,真係跑得好肉酸,我亦明白,人在江湖,有时是身不由己,圈子对赛果有安排,並非你想点就想点。
12 天 前Ellis Lai
very good sharing from you I totally agree with you 梁師傅! 但現在香港就是廢物當道,例如: 護士當局長指揮醫生……
12 天 前hvda dd
雖然天天精彩不在名次內,但我都當你講過既馬當你係中左 一隻w馬一對串Q馬你是有講的
12 天 前Yu hong Cheng
何泽尧,骑四只热门影都冇,,, 正仆街,边有好人,,, 佢理得你死呀,,,
12 天 前Yu hong Cheng
华哥,不要可怜,所有骑师,,, 没一个骑师系《好润》, 有利益时,就乜都会出买,,,
12 天 前Yu Frank Lim
支持梁大師,身為中国人一定要支持自己,打倒一切八国联军西方列强的專利。真奇怪及方唐之極 ! 教羽毛球運動員為何做了教騎馬校長 ? 造馬集團操空一切,想边隻去就边集去,正常。
12 天 前tangpapaya Marc The shark the dark lam
華哥,赞同你的見解、特別那位陳xx早应炒魷、厚顏無耻、係到呃飯食😤😤
13 天 前Vi S
薛順強贏翠楓,我都有買中,騎功不俗。
13 天 前Chi Ming Chui
含撚校長。馬都吾識騎。點做校長呀?吾通係應嘉柏條菜。
13 天 前Mr Yip
佩服,张口一句诗经
13 天 前Alfred Lee
陳念慈馬會校長是教導見習騎師的品行和馬會規舉,她不懂騎馬,見習生是到澳洲或紐西蘭習騎。騎功的成績靠學員的資質和領悟,非如你所講般,請靠譜以正視聽。此外,高手騎師一般所策騎的實力馬,由馬主或練馬師安排禮聘。見習騎師衹是執死雞。不能雙題並論.閣下主觀太強.無奈這是你的一言堂.自圓其說,講乜都得。
13 天 前Baba Baba
華哥。今時今時香港D後生仔有幾多會捱世界,咁辛苦做骑師根本冇可能。
13 天 前Ma Choi
華哥將何澤堯明顯造馬抽出嚟將受薪董事嘅監管置以劣評我過人的意見董事有無遂場遂個騎師的騎法去研究我有疑問咁就速成班騎師放胆亂嚟損害公眾馬迷嘅利益 好嘢華哥英明
13 天 前Ming Tamwaiming
梁生講野有膽識 開始喜歡你的頻道 果然老而彌堅
13 天 前bbb l
老婆大肚呀!救命!
13 天 前yui chiu lui
華哥, 你又唔好將個政治口號講到咁高啦! 如果馬場係全部中國人打骰 我夠膽同你講, 一定聞名天下 !係做馬做到聞名天下…… 仲會有大彩池呀?? 鬼同你到咩??? 啲大陸佬都未必呃到呀!你睇澳門馬会咪人板囉
13 天 前yui chiu lui
人才???哈哈哈,全部益自己友,全部練馬師 有你冇你, 安排咗自己啲仔女入馬房做先! 霸頭位擔凳仔,進步???收皮
13 天 前yui chiu lui
公道嗰句,唔關校長事嘅!強如 蘇銘倫嚟,一樣可以無運行,點解吖??? 除非你騎一隻超級馬 否則成場馬的上下左右 ,都不是你的團隊, 仲要針對你的時候 你想贏?? 收皮啦!再講黑暗, 不嬲都黑暗㗎喇 係華哥你瀟灑姐, 你冇捧到你自己個仔做練馬師, 而家個個人都好似 將馬會變成善堂 將自己嘅下一代, 變成馬會一份子,又點会唔更黑暗吖,入面多个派系搵食!你 何澤堯 咪就係得一隻超級馬 金鎗六十, 無派系 ,冇其他人幫你 ,冇其他人撐你, 又唔肯分人哋游水, 又唔肯派片, 當然死硬喇!
13 天 前hing lai
华哥您好!支持您!
13 天 前wong anthony
個人覺得双黄至今還未能開齊,最關鍵係他們的騎馬基本功修為,如出閘,走位控制,甚至末段發揮,祇是單靠一味快放而去跟當今專業外地騎師比拼而勝出,根本係零機會!為何許多馬主會採用莫雷拉或其它外藉高手去
13 天 前Peace Peace
現在的見習生亦不知進取、等運到
13 天 前馬王
華將實在不齊
13 天 前唔死得
依一排何澤饒好似被人灌醉左咁。可能佢自己都唔知自己做緊乜
13 天 前Gary
一針見血👍👍
13 天 前Kent Tang
方嘉栢去馬,臨入閘一定會落飛!如回飛必釘!
13 天 前Kent Tang
外行人,領導內行人!
13 天 前Kent Tang
呢啲牌仔,月入都唔知有冇三萬銀!
13 天 前Kwok On HO
華哥,如果你做校長,你會點做?
13 天 前Babe Yang
問下馬會点解搵個吾識騎馬既人做校長,好好笑又慌繆.吾識字去教書
13 天 前Hong Kong Singer
有三點想更正你同埋為有關人士平反下 1.騎術學校校長係男人女人冇乜關係、而且唔係佢落手去教,佢只係處理行政事務。 2.騎師同練馬師一定會有高低潮、如果你淨係用過去四個賽日去比較係有欠公允
13 天 前Chun Ho Kwok
華哥講得啱,點會俾個羽毛球手來做見習生校長,有冇攪錯!😠
13 天 前Ki Li
,聽日買何澤堯冇死喇
13 天 前tk Cheung
鄭昌達,和簡慧榆墮馬死後,馬會見習生就實行少產政策,要在外國騎二三年,才可回流,蔣嘉祺回流後墮了二次馬,大難不死,佢唔玩騎師是明智,佢手力不足,遲早再 出事。
13 天 前Tze Lam
华哥冇錯.亞堯好快玩完.一朝得志.不知進取
13 天 前B B
何澤堯好古惑
13 天 前comm esr
骑士都系鬼!!红了就有人叫他拉马的
13 天 前Kwan Wai Yu
談論大快人心,一言擊中
13 天 前comm esr
全华将win都差不多不够雷神一个人,,怎样好!!华将
13 天 前Kwok Cheung Leung
講真 其實何澤堯如果不是有金槍六十帶起人氣 以他的騎功算是平凡之輩
13 天 前Kelvin LAW
二場泥地1800,增程內檔,慢步速,哽係著數啦。
13 天 前Kelvin LAW
何澤堯啲馬,隻隻跑3段,唔慢都難啦。
13 天 前Kelvin LAW
大口堯想食莎拉
13 天 前peter kuan
何澤堯衰过澳洲幫老千骑師.
13 天 前Bigger Chan kong
何澤堯贏金鎗六十收夠籌啦,仲同馬迷,一定唔會囉😤😤😤😤😤
14 天 前Chiyuen Wong
支持
14 天 前Lee Ching
外行管內行+九唔搭八+官僚體制=死症!
14 天 前CHEUNG HUNG LEE
支持梁定華💪🏻💪🏻💪🏻 撐你愛國👍🏻👍🏻👍🏻
14 天 前relax
好! 華哥,完全同意,百分百支持!
14 天 前Lin Yuk Cheung
呢幾年點解全無好見習生出現, 首先馬會學校教導方法, 祇要完成基本學課, 能騎上馬背奔馳就送出外地, 交予他人實習訓練, 相信多為鄉鎮馬場, 但馬會有否專人前往監察技藝進度, 可達香港競賽水準?? 再者, 感嘆現今少年人家景富足, 未經吃苦環境, 心頭高, 有不如意情況, 祇知怨懟, 少有自己檢討改進, 到最後淪為騎馬人, 或退出馬圈.
14 天 前黃加文
👍👍👍
14 天 前Ming Ming
公道在人心
14 天 前kwan chan
制裁澳洲鬼就乜都惦!
14 天 前吳留手
賭咁多年未試過馬匹質素這麼差,你看今年國際賽同埋打比就知!, 咁多年也未見過咁差的一季的見習生, 以前年代的巨星見習生,..... 告東尼劉同安謝展鵠葉楚航林嘉诚賴維銘余建雄余建成錢建明. 只可懷緬..唉!
14 天 前